love



5/14/09

why???

resah...yang ku ubah dalam kata....
melukiskan kesunyian...
tanpa engkau...
aku x mengerti...meski...
pagi itu indah tapi...
akan sunyi tanpamu...menemani aku sepi....
yang sebenarnya madah2 di ats ditaip bukanlah b'2juan 2k citer yg aku rndukan seseorang...
mksd tersiratnya...
aku nk gtaw kt korang sume yang aku tengah resah skunk ni...huhuhu...2 je...bukan ada pape pown...
aku x taw la nape mlm ni aku ase takut sgt3...
tp at da same tyme aku ada jgk perasaan cam nk nangis...
aku xtaw nk citer kt cpe,so,aku capai laptop aku,aku pown memulakan post aku nih...huhuhu...
dh xde cpe aku leh ngadu prasaan kurang enak aku nih,bek aku luah kt blog aku...
even aku taw blog ni xkn bg sebarang respons yang aku harapkan...
tp xpela...
at least ble aku menaip ni aku leh kurangkan tnsn aku...hehehe
aku ase jiwa aku mlm ni x tenteram sgt3...
npe ek???
huhuhu...
YA ALLAH,tlg hambamu ini...hamba merasa sungguh resah YA ALLAH..
aku ni jns gurl yang emosional...
ble aku ase x sng nih mle la aku nk menitiskan air mata aku...
dri aku thn2 air mte aku,bek aku kuarkan je...at least aku leh ase lega cket...huhuhu...
agpown aku xyh nk gedik2 jmt air mta aku nih...
xkn hbs pnye air mta aku....
aku nk citer cket ni...hehehe
ri 2 kwn rpt aku dtg umah aku...
nme dye mai...aku hepy bangat deh coz mmg dh lme giler aku x jmpe dye...
ble dye dtg umh aku,kitorang ada sembang sal ksh lme dlu...
tyme kitorang 1 kls dlu...
aku ni bdk bru msk tp mmg rpt n leh masuk ngam r ngan si mai ni...
hehehe...
kitorang ni agk nkl la...
kitorng slalu gnggu ckgu sjrh kitorang...
bb 2 la sjrah SPM kitorang kantoi...
huhuhu
ble aku ingt2 blk pritiwa dlu,sometyme aku ktawa sorng2,kdng2 aku nangis..
aku nangis 2 bkn sbb pe...aku juz ase nk blk again ke mse dlu...
tyme aku kt skul dlu...
aku rndukan kwn2 aku
klu la mse ni bleh diubh...hurmmmmm
kngn2 mse silam mmpu wtkan sorang individu 2 mengeluarkan air mte...
dan air mte i2 t'simpan 2 prasaan t'srat
sama ada kte akn mengs gmbra dengan kenangan silam i2 or
sme ada kte akan menangis kesedihan kerna kenangan lampau i2...
kenangan yang menggembirakan akan m'bahagiakan kte tp kenangan yang m'sdhkan hnya akan m'nyktkn kte...
huhuhu...
pe aku tulis ni...
aku still wonder...ape yang aku ngah ase skunk ni...
hti aku x tntram...
aku ase bek aku tngkn fkrn aku lu...
i think i should go 2 bed ryte now,or else i will strt 2 cry...huhuhu...
bubye...salam...

No comments:

Post a Comment